Ի՞նչ է ստարտափը

«Ստարտափ» (start-up) բառը վերջին ժամանակներս բավականին հաճախ է օգտագործվում և կիրառվում տարբեր իմաստներով․ ոմանց համար այն ցանկացած բիզնեսի սահմանումն է, ոմանց  համար էլ` բացառապես որպես ինտերնետ նախագծերի նկարագրում:

Այս հոդվածում կփորձենք պատասխանել «Ի՞նչ է ստարտափը» հարցին և կպատմենք, թե ինչպես է առաջացել ստարտափ հասկացությունն առհասարակ:

Ի՞նչ է ստարտափը: Ստարտափի դասական ձևակերպումը

Ստարտափը նոր ստեղծված կազմակերպությունն է, որը գուցե անգամ չունի իրավաբանական անձի կարգավիճակ, գտնվում է զարգացման փուլում, և բիզնեսը ստեղծելիս հիմնվում է կամ նոր ինովացիոն գաղափարների, կամ նոր առաջացած տեխնոլոգիաների վրա:

Հաճախ ստարտափին բնորոշ առանձնահատկություններն են ֆինանսական միջոցների անբավարարությունը և ընկերության խոցելի կարգավիճակը շուկայում:

Պետք է նշել նաև, որ ստարտափը վերաբերում է շուկայի ցանկացած ոլորտի, այլ ոչ միայն ՏՏ ոլորտին: Ստարտափի առավել ժամանակակից նշանակություն ու սահմանումն  է` այս կամ այն վենչուրային նախագիծ:

Ստարտափների առաջացման պատմությունը

Առաջին անգամ «ստարտափ» տերմինն առաջացել է ԱՄՆ-ում 1939 թվականին: Սան-Ֆրանցիսկո քաղաքի մոտակայքում, Սանտա Կլարա շրջանում (Կալիֆոռնիա), կենտրոնացվել էին բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում տարբեր մշակումներով զբաղվող համարյա բոլոր կազմակերպություններն ու ֆիրմաները, որոնք: Այդ ժամանակ էլ Սթենֆորդի համալսարանի ուսանողներ Վիլյամ Հյուլեթն ու Դեյվիդ Փաքարդը, ստեղծելով այնտեղ իրենց ոչ մեծ նախագիծը, անվանեցին այդ գործընթացը start-up (անգլ.` սկսել, թողարկել): Ժամանակի ընթացքում այդ նույն ստարտափը վերածվեց այնպիսի մի խոշոր ընկերության, ինչպիսին «Հյուլեթ-Փաքքարդ»-ն է (HP):

Այսօր սխալմամբ որպես ստարտափ են բնութագրում բոլոր ինտերնետ նախագծերը (կայքերը), որոնք ինչ-որ հետաքրքիր առանձնահատկություններով տարբերվում են այլ նախագծերից: Այդ կարծիքը ձևավորվել է համացանցի առավել հաջող ստարտափների ուսումնասիրության արդյունքում, ինչպիսիք են`

  • Facebook, «ВКонтакте», «Одноклассники.ру» սոցիալական կայքերը: Սակայն եթե հիմնվել ստարտափի դասական ձևակերպման վրա (որտեղ հիմնական բնորոշ հատկություն է հանդիսանում յուրօրինակ գաղափարի առկայությունը), ապա միայն  Facebook-ը կարող է համարվել այդպիսին, իսկ մնացած երկուսը հաջող պատճեններն են:
  • Ամենամեծ ինտերնետ-հանրագիտարանը` Վիքիպեդիան: Այդ կայքում հոդվածների թիվն անհնարավոր է հաշվել, որովհետև դրանց քանակն օրեցօր ավելանում է:
  • YouTube` տեսանյութերի ամենախոշոր բազան։
  • Flickr` լուսանկարների պահպանման կայք
  • Twitter` սոցիալական ցանց, որի հիմնադիրը Ջեք Դորսինն է:

Վերը նշված ստարտափներից յուրաքանչյուրը հանդիսանում է կայք համացանցում: Այդ պատճառով էլ կարծիք է ձևավորվել, որ ստարտափը սոցիալական կայք է, ինտերնետ ծառայություն, կամ որևէ հետաքրքիր կայք:

Սակայն անգլալեզու մարդիկ «ստարտափ» հասկացությունն այլ կերպ են հասկանում և կիրառում: Նրանց համար ստարտափը սահմանվում է որպես մի շարք պահանջներին համապատասխանող կազմակերպություն: Այլ կերպ ասած՝ կան մարդիկ, ովքեր սխալմամբ ստարտափ են անվանում մշակման արդյունքը կամ արտադրանքը: Իրականում ստարտափն այն կազմակերպությունն է, որն իրականացնում է այդ մշակումը և արտադրում է այդ ապրանքը (կամ ծառայություններ է մատուցում):

Հաջող ստարտափների այլ օրինակներ` Microsoft (հիմնադիրներ` Բիլ Գեյթս և Փոլ Ալեն), Apple Computer inc. (հիմնադիրներ` Սթիվ Ջոբս և Սթիվ Վոզնյակ) и Google (հիմնադիրներ` Լերի Փեյջ և Սերգեյ Բրին):

Ստարտափում կարևոր է…

Ստարտափների ստեղծման, հաջող զարգացման և հետագա գոյության հիմնական պատճառներ են համարում  այն կազմակերպությունների դանդաղաշարժությունն, որոնք հաջողությամբ են օգտագործում պատրաստի արտադրանքը, իսկ մշակմամբ և նոր ապրանքների ստեղծմամբ չեն զբաղվում:

Նոր ստարտափի ստեղծման համար հիմնական ռեսուրս է համարվում հետաքրքիր նորարական գաղափարը: Հենց ինքը գաղափարը, նյութական մարմնավորում չունենալով, այլ գոյություն ունենալով միայն թղթի վրա (ստարտափ ծրագիրը), թանկ արժե: Այդ գաղափարի հաջողության այլ գործոն է համարվում պահանջարկը (անհրաժեշտության աստիճանը սպառողի համար), քանի որ գաղափարը կարող է լինել նոր և յուրօրինակ, բայց ոչ այդքան օգտակար սպառողների համար:

Ստատափի հաջողությանը նպաստում է նաև ստարտափերների տարիքը (ստարտափերի միջին տարիքն է` 25 տարեկան), նրանց հետաքրքրությունը գաղափարի նկատմամբ, և աշխատասիրությունը (քանի որ նրանց պետք է միայն հաջողությունը, նրանք գործում են «Ամեն ինչ, կամ` ոչինչ» սկզբունքով):

Ստարտափի համար կարևոր է նպատակասլաց  թիմը: Բիզնեսը կարելի է ստեղծել առանց որևէ մեկի օգնության, բայց դա բավականին դժվար է: Հարցը ոչ այնքան փողի մեջ է (դրա համար գոյություն ունեն ներդրողներ), որքան ռազմավարության մշակման, կառավարման, և տարբեր շուկաներ ներթափանցման մեջ: Կարևոր է, որ մեկ ստարտափերը լրացնի մյուսին, այսինքն, ունենա այն անհրաժեշտ որակներն ու հմտությունները, որոնք չունի գործընկերը: Օրինակ` մեկը պլանավորում է, մյուսը կապեր է հաստատում, մեկը ապրանք է մշակում, մյուսն իրացնում է այն:

Աղբյուրը՝ http://constructorus.ru կայքի նյութերով

Հ․Գ․ Հարգելի ընթերցող, Papka.am կայքի անձնակազմը հաջողություն է մաղթում Ձեր ստարտփների զարգացման հարցում և ներկայացնում բիզնեսի ու նախագծերի պլանավորման ու կանխատեսման գործիքների մի շարք նմուշներ, որոնք կարող են օգտակար լինել ստարտափների պլանավորման ու մեկնարկի գործընթացներում։ Ծանոթացե՛ք նմուշներին հետևյալ հղումով։

2016-05-16T10:14:50+00:00

Թողնել մեկնաբանություն

IMA LLC

Ընկերության մասին

IMA-ի նպատակն է օգնել կազմակերպություններին դառնալ տեսանելի օնլայն աշխարհում

Առաջարկվող ծառայությունները

  • Առաջխաղացում սոցիալական ցանցերում (SMM)

  • Առաջխաղացում որոնողական համակարգերում (SEO)

  • Կայքերի դիզայն և պատրաստում (Web Development)

  • Բաներային գովազդ (Banner Ads)

  • Գովազդ Google, Yandex և Begun համակարգերում (Contextual Ads)

Կոնտակտային անձ

Ռաիսա Բելլույան

Հեռախոս

+374 94 944971

Վեբ կայք

http://inmadv.com/



DAV SOLUTIONS

Ընկերության մասին

Ընկերությունը հիմնադրվել է 2015 թ.՝ նպատակ ունենալով նպաստել հայկական բիզնեսի զարգացմանը կառավարման ժամանակակից տեխնոլոգիաների և մոդելների ներդրմամբ՝ դրանց իրականացման համար տեղայնացնելով ժամանակակից ծրագրային համակարգերը

Առաջարկվող ծառայությունները

  • Բիզնես խորհրդատվություն

  • Բիզնես դասընթացների կազմակերպում

  • Կառավարման ծրագրային համակարգերի մշակում և ներդնում

  • Բիզնես նախագծերի իրականացում (Start-up բիզնեսների զարգացում)

Կոնտակտային անձ

Դավիթ Սահակյան

Հեռախոս

041 223393

Վեբ կայք

https://davsolutionsllc.wordpress.com/

Business In Bytes

Ընկերության մասին

Ընկերությունը զբաղվում է վեբ կայքերի ստեղծմամբ և առաջխաղացմամբ:

Առաջարկվող ծառայությունները

  • Վեբ կայքերի մշակում

  • Կայքի նախնական մշակում

  • Գրաֆիկ դիզայն

  • Վեբ դիզայն

  • CMS համակարգերի տեղադրում

  • Կայքի անհրաժեշտ մոդուլների տեղադրում

  • Կայքերի սպասարկում

Կոնտակտային անձ

Արամ Չանախչյան

Հեռախոս

+374 93 983 983

Վեբ կայք

https://bib.am

Shirakamut

Ընկերության մասին

Ընկերությունը մասնագիտացած է բիզնես պլանների մշակման, ներդրումային և ֆինանսական վերլուծություան, հաշվապահական հաշվառման և բիզնեսի գնահատման ոլորտներում:

Ընկերությունը հանդիսանում է Վերակառուցման և զարգացման Եվրոպական բանկի BAS-Business Advisory Services կառույցի կողմից հավաստագրված կազմակերպություն:

Առաջարկվող ծառայությունները

  • Բիզնես պլանների մշակում

  • Ներդրումային և ֆինանսական վերլուծություն

  • Հաշվապահական հաշվառում

  • Բիզնեսի ու ակտիվների գնահատում

Կոնտակտային անձ

Վահագն Ոսկանյան

Հեռախոս

+374 93 400 959

Վեբ կայք

www.shirakamut.am

Yerevan Audit

Ընկերության մասին

Երևան - Աուդիտ Կոնսալտ ՓԲԸ-ն հանդիսանում է աուդիտորական ընկերություն՝ հիմնադրված 2007թ.: Ընկերությունը բարձրակարգ մասնագիտական ծառայություններ է մատուցում միջազգային և տեղական բազմաթիվ կառույցների ու կազմակերպությունների:

Առաջարկվող ծառայությունները

Կոնտակտային անձ

Լևոն Ղոնյան (Բաժնետեր-Տնօրեն)

Հեռախոս

+374 10 209180; +374 93 250580;

Վեբ կայք

www.yerevanaudit.am

Click & Print

Ընկերության մասին

Click and Print-ը առաջարկում է որակյալ տպագրություն, ինչպես օֆսեթ, այնպես էլ լազերային: Կատարվում են որակյալ դիզայներական աշխատանքներ: Առաջարկվում են նաև խմբագրական և սրբագրական ծառայություններ:

Տրամադրեք մեզ նյութեր, և մենք կհանձնենք ձեզ պատրաստի գրքեր, բուկլետներ, օրացույցներ, ֆլայերներ, այցեքարտեր և այլ տպագրական արտադրանք:

Պրոֆեսիոնալ մոտեցում սեղմ ժամկետներում:

Կոնտակտային անձ

Վիտալի Ասրիև

Հեռախոս

+374 93 555 619

Վեբ կայք

https://www.facebook.com/Click-and-Print-277663562358618/?fref=ts

Հետևեք մեր թարմացումներին Facebook-ում։

Առաջինը ստացեք հետաքրքիր նյութեր և նորություններ մեր կայքից։

IMA LLC

О компании

Цель IMA помочь компаниям в продвижении в мире интернет маркетинга

Услуги

  • Продвижение в социальных сетях (SMM)

  • Продвижение в поисковых системах (SEO)

  • Дизайн и разработка сайтов (Web Development)

  • Медийная реклама (Banner Ads)

  • Реклама в Google, Yandex и Begun (Contextual Ads)

Контактное лицо

Раиса Беллуян

Телефон

+374 94 944971

Сайт

https://imallc.ru



DAV SOLUTIONS

О компании

Компания была основана в 2015 году. Основная цель компании состоит в развитии армянского бизнеса с помощью современных техглогий и моделей управления.

Услуги

  • Бизнес консалтинг

  • Организация бизнес тренингов

  • Разработка и внедрение систем управления

  • Реализация бизнес проектов, развитие стартапов

Контактное лицо

Давит Саакян

Телефон

041 223393

Сайт

https://davsolutionsllc.wordpress.com/

Shirakamut

О компании

Компания занимается разработкой бизнес планов, инвестиционных и финансовых анализов, оценкой бухгалтерского учета и бизнеса. ոլորտներում:

Услуги

  • Разработка бизнес планов

  • Инвестиционный и финансовый анализ

  • Бухгалтерский учет

  • Оценка бизнеса

Контактное лицо

Ваагн Восканян

Телефон

+374 93 400 959

Сайт

www.shirakamut.am

Yerevan Audit

Ընկերության մասին

Երևան - Աուդիտ Կոնսալտ ՓԲԸ-ն հանդիսանում է աուդիտորական ընկերություն՝ հիմնադրված 2007թ.: Ընկերությունը բարձրակարգ մասնագիտական ծառայություններ է մատուցում միջազգային և տեղական բազմաթիվ կառույցների ու կազմակերպությունների:

Առաջարկվող ծառայությունները

Կոնտակտային անձ

Լևոն Ղոնյան (Բաժնետեր-Տնօրեն)

Հեռախոս

+374 10 209180; +374 93 250580;

Վեբ կայք

www.yerevanaudit.am